Tuesday, November 29, 2011

penghujung cinta

malam kalian.

jadah hape title post aku.
tebiat apa yang melanda diri ? gila songsang betul laaa.

malas nak cakap banyak-banyak yang sebenarnya.
so, lets the picture talking. okayy ?






HAHA. motif ape entah kann aku edit gamba gini.
yelaaa. mungkin aku tengah single mingle dan still available, tuh pasal laa kowt kann ?
tapi terasa macam desperate tak ? biaalaa nak desperate pown. aku punya hal, okayy. =='

terasa happy plus seronok bila takde kapel-kapel bagai niee. sebab ?
kerana, aku dan kaum yang still single bebas nak buat apa yang aku/mereka suka.
tiada tekanan yang perlu aku/mereka hadapi.

but, best too kalau ade kapel. tujuan ?
kita boleh share segala benda dekat partner kita. tapi agak-agaklaa jugak. kann ?
takkan nak masuk jamban pown nak share.
mestilaa ade certain story yang perlu kita keep as a secret even benda tuh sebesar kuman.
tapi ada sesetengah kapel tuhh, perlu apdet every second kat gf/bf dorang.
sebab apa yee ? haa, yang tuhh paling aku tak suka.
hope, aku takdapat partner nak macamtuh. yang perlu bagitawu setiap gerak geri.
memang letihlaa kann ? ;D

dua-dua tuhh ada kebaikan/keburukan nyaa. 
aku nak both of that thing. tapi aku more to single laa.
mungkin aku dah setahun lebih be a single. kowtt. haha. 
*baru setahun lebih, dah lecoh kann ?*

dan aku tak tahu kenapa aku rasa macam skema jee dalam post kali niee.
mata dah mengantuk. setan dah banyak bergayut, siap main bolasepak lagi.
so, bubye. =|




p/s : motif blogspot untuk kali nie ? takpasti.

2 comments: