Saturday, November 12, 2011

aku.

aku adalah aku.

full name : nur ulfah shima binti dulah nawir. *sejibik dalam IC okayy*
tarikh lahir : enam april sembilan belas sembilan puluh. 
*kira sendiri umur aku dah bape*
tempat lahir : hospital tunku ampuan rahimah, klang selangor. *perlu ke?*
kad pengenalan : ******-10-**** #takpayah nak tawu sangat.

segala makanan kegemaran, hobi dan cita-cita tuh perlu inform ke ? 
macam zaman darjah satu dulu kann. dulu kemain lagi, siap ade beli satu buku.
buku nak bajet yesss je. yang snowwhite lahh, sinderella lahh, apelahh. macam-macam okayy.
khas untuk biodata bagai. kononnya laa kan. bagi kat semua memember suh tulis kemain.
penyudahnya, entah kemane segala benda yang agak mengarut tuh. HAHA.

tigabelas perkara penting ! 


-sempoi

-kuat sentap

-kuat cemburu. (diterima)
-ngada-ngada

-gelak kuat
-hipokrit. (kadang-kadang)
-tidur bedengkur. 
-suka tahan bersin. (takde bunyi)
-malu ; segan
-pemalas. (yess!)
-tidur awal, bangun lambat.
-caring.
- hanya pakai tudung hitam+putih. selain tuh, jarang dan takpenah pakai.


aku dimata orang lain.


aku insan biasa seperti orang lain. nothings special pasal aku.
aku dilahirkan dengan sifat yang sempurna. alhamdulillah, syukur.

aku taktahu nak describe guane aku ni dimata orang lain.
maybe orang lain rasa aku quite sombong, act aku tak begitu. 
aku sangat-sangatlahh ramah. *yeke ? dushhh!
sombong tuh takdelaa, tapi malu dan segan tu memang ade dalam diri neh.
bukan taknak senyum ke hape bagai, tapi malu. paham kann ? -___-

kawan-kawan rapat aku kate aku ni "mulut lazer".
betul ke ? kalw betul aku takkesah. sebab mmg aku begitu.
pantang nampak benda aneh sikit, konfem orang yang takbersalah tuh kena "bahan" dengan aku.
tapi aku berani cakap belakang je. depan-depan ? hundred percent aku akan dapat pelempang yang takberapa nak laju dari orang yang dah kena bahan dengan aku tuhh. HAHA. 
*aku tak berani laa. bukan takut. clear ? ;))

takpenah kesah ape orang nak cakap pasal aku. 
cacat ke, jalan tempang ke hape ke bagai.
sikit pown tak amek peduli. 
"terima kasih kerana memberi pujian itu kepada aku"
nak story pasal fesyen pulak ? dress up aku caca-marba ? haru-biru ?
duit aku kann ? ade aku gune duit kau ke nak beli baju bagai nehh ? so, what ?!

aku memang laa takpandai nak berfesyen sangat. macam orang lain.
cantik jee. sarung lahh ape pown, konfem nampak cantik. pkay tudung salji pown mesti cantik.
*tipuu lahh tuhh kann ? ^^,
aku ? haram weyhhh. tapi teringin sangat nak jadi macam dorang yang cantik-cantik tuhh.
aku hanya si hodoh yang sentiasa bersyukur dengan apa yang ada. 
aku nak cantik macam hana tajima, yuna, maria elena, dian pelangi, heliza dan sebagainya.
tolong jadi aku punya mak andam. bolehh ? =='

aku okeyh dengan orang yang okeyh dengan aku. is that clear ?
sekali orang buat taik kat aku, berlipat kali ganda aku buat balik kat orang.

tataplahh gambar aku yang takberapa nak comel && cute neh.
tengoklahh sampai juling mata korang. heee;))
aku ? as simple as you see.


si hodoh yang sangat baik hati. setuju kann ?? HAHA.

sekian, wassalam.
okbai.







p/s : i'm just beautiful ME. ;DD

No comments:

Post a Comment