Sunday, January 16, 2011

HOT stuff .

assalamualaikum pembuka kata-kata .. :]

seronok nyee kalaw dapat barangbarang yang kite suke, ade depan mate kite. 
kann ??
wow !! giler arhh. memg tuhh yang aku nak sangat.
whatever barang laa, janji barang tuh aku ADMIRE giler .. ngee~~

pasal entry kali nehh.
HOT stuff. tajuk pown dah beshh. 
konfem aku nak citer pasal hot2 stuff aku. hehe:)

omG !! aku tak sangke yang aku dapat stuff"A nehh.
siyessly weyhh. syiokk gilee taww takk. huhu.
susah sangat weyhh nak dapatkan barangbarang nehh.
dua bulan gaji keje gomen pown blowm tentu dapat lagi taww.
ngee~~
papehal pown, aku berSyukur sangat sebab dapat gak aku pegang stuff tuhh.
dulu cume dalam alam fantasi, skunk dah jadi realiti kowtt.
cewahhh ! hehe:)

stuff"B pulak aku tak sangke yang aku leh kumpul benda alah nehh.
duludulu, punye la menyampah dengan barang nehh.
takat tengok2 gitu jewk. takdelaa beria sangat obses nyee.
tapi skunk, aku dah jadi SAYANG pulak kat dorang nehh.
ilysmpoeber !! :]

korang yang tengah bace nie pown mesti nak tawu gak kan ape yang aku dok heboh sangat nehh. kan, kan, kan ??
haha ! chillex laaa.
takde mewah mane pown barang2 nyee. bese2 jewkk.
:))

-
-
-
-
-
-
-

stuff"A
* HPnetbook + NIKON D90 *

gempakk tak weyhh ? siyeslyy, takdela gempak mane pownn.
bese2 jewkk, kann ?
susah nak dapat barang2 cenggini weyh.
tapi, aku dapat juge akhirnyee. yeayy !!


stuff"B

. BINI AKU TOMBOY KE ? .
. TAK SECANTIK HUSNA .
. GELAK TERGOLEK .
. COKE & SUNDAE .
. SELAMAT DATANG CINTA .
. PERCAYA ADA CINTA .
. CINTA 3 SUKU .
. ANUGERAH CINTA .
. NANA NINI NUNU . (cite bebudak kucit)

9 buah novel jew. sepatowtnye ade seploh.
tapi, akak ipar aku pinjam tak pulang2kan lagi.
hehe:)

first novel yang aku beli tajuknyee, 
BAJU PENGANTIN MAK ANDAM. memg sempoi abess citenyee.
aku asek gelak jewkk. 
haa, novel tuh laa yang tak cukup korum dalam entry nehh.
kalaw tak, mesti complete gile aku punye koleksi.
ngee~~

disebalik entry kali nehh, ade cite BOHONG n ade gak TRULY story.
hahahaha !!
yang aku membongak korang tuh adalah pasal stuff"A tuhh.
HPnetbook tuh asalnye tunang abg aku punye. 
aku mampu pinjam jeww. :]
haa, barang yang paling penting sekali adelaa yang "click,click" tuhh.
NIKON D90. perghh !!
act, yang tuh abang aku punye stuff.
aku berangan je gune barang die. haha !
nikon tuh, die beli kat QB (queensbay mall, penang).
abang aku memg dari dulu nak sangat benda alah tuhh.
tapi, lastly die dapat jugak. aku tumpang hepy n tumpang guna jeww.
hehe :)

a lot of thanks to :

MOHD NAIM n HILMA AMIMAH ,,
sebab pinjamkan barang2 korang untuk adekk.
ngee~~ love both of youu. !

p/s : MAAF bang, kak. saye curi gambar kamu berdua. hehe. 
jangan marah, nnty kene jual. :)

No comments:

Post a Comment