Sunday, January 23, 2011

bosan di hari AHAD | huh !!

assalamualaikum. hypee all !! 


AHAD a.k.a 23januari2011 ..
uish, bosan betol laa harini. 
nak kuar jenjalan, takde member pulakk.
so, terpakse la mengurungkan diri di rumah sajje. hmm. 
emak pulak tiade di rumah. haish ! memg bosan. 
hmm, mak bizy mengalahkan PRIME MINISTER. huh !!
dengan meetingnye laa, kursus nye laa. macam2 agenda mak kene attend.

memang bosan hari ahad nehh. 
kat TB pown takde cite syiokk. 
paling busuk pown, cite WONDERPETS.
haish ! layan pulakk aku cite macamtuh.
soryy keyhh. kalaw cite tuhh, aku serahkan controller kepade haniskaisah.
she's myniece. cartoonHOLIC okeyhh ??
tapi, memandangkan die dah tak stay ngan aku. so, aku tutup jela TB tuhh.
hahahaha !! :)

ya ALLAH ya TUHANKU !!
apesal aku bosan giler nehh ?? damn betol laa.
sampay aku pown wat keje giler tyme bosan2 nehh.
hmm, nak tawu aku wat keje gile ape ??
aku wat satu keje ni jewkk. memg dah tahap bosan tahap PETALA kelapan dah.
aku memang suke berfoto. so, dat mean keje gile aku snap2 picture laa.


-
-
-
-




~WAJAHWAJAHBOSANSAYA. harapmaklum.


haa, tuhlaa die. keje aku tyme tengah bosan.
takkan asek nak tidow jewkk. mak oii, kecut OTAK aku kalw asek tidow jewkk.
haha !!

enough shima !! 
jangan sampay aku duk merapu dalam blog terCHENTA neh pulak.
sampay disini sajje penyampaian saye untuk kali ini.
opss ! macam syarahan la pulokk.
maaf yee. :)
jumpe lagi di next entry. bubye !!


p/s : kalaw bosan, wat laa keje berpekdah cket yee. 
pesanan khidmat masyarakat dari tuanpunya blog. wee~~ :)

No comments:

Post a Comment