Sunday, February 12, 2012

letter for her.

good night bloggers !
assalamualaikum ;)

firstly aku nak wish happy birthday, happy engagement, happy married, happy menimang cahaya mata dan sebagainya lahh. happy happy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sebelas januari dua ribu dua belas,
dua tahun genap kita berkawan.
aku mesej kau time tuhh. then kau reply, 
" baru 2tahun ke weyh ? aku ingat dah 4tahun "

aku hanya mampu tersenyum. gembira.
aku taksangka yang kau berfikir kita berkawan begitu lamanya.
hari hari mesej kau. hapdet segala benda macam kau boipreng aku. kan ?

aku kau, orang lain ibarat kan lesbian.
minta simpang malaikat 44. hubungan kita atas dasar kawan, sahabat, rakan, teman dan 
yang paling penting kita best-friend-forever(BFF). 

alhamdulillah syukur sebab aku bertuah dapat sahabat macam kau. sangat bertuah.
aku kau sekepala. takpenah nak cakap baik , semuanya macam syaitan.
tapi aku tak kesah. takperlu nak hipokrit kan ? jadi diri sendiri.

kita jarang jumpa. jarang hangout together. jarang sangat.
bila dapat jumpa, langsung tak ingat dunia. ;D

but, lately neh kita jarang sangat dah mesej mesej. kan ?
kau mesti sedar kan perubahan tuh ? aku ada buat salah ke ?


memang aku tacink masa neh. kita dah plan nak kuar tapi tak jadi pulak.
aku kecewa. rindu kau.
dulu kau cuti, mesti kita hangout. tak lama sekejap pun jadi laa.
tapi sekarang dah takde lagi macam gitu. siyessslyy, aku sedih. ;(

kalau aku ada buat salah, bagitawu aku taw. 
aku terima saje. ;)

aku sayang kau budak gile.





p/s : tiba tiba dada jadi sebak. =='

No comments:

Post a Comment