Saturday, January 7, 2012

taman tema air ; bukit merah.

selamat pagi , assalamualaikum , salam satu dunia.

gilaa kau, satu dunia. macam satu dunia bace belog kau yang takseberapa neh kann. layankan jelaa.
okayylah, kebiasaan nya kalw dah sabtu-day kan, konfem punya bangun tidow lambat. kemonnlahh, orang selalu cakap "qada' tidow".
haa, macam aku laa tuhh. aku qada' bukan sebab exam ke 
stadi ke bagai tapi sebab kerja.
isnin - jumaat ofkoss laa kena bangun pagi pagi kann ? yelaa, orang bekerjaya. HAHA. ommak, gilaa bangga kau. gaji 5ratus pown dah nak kecoh. 
belum lagi dapat 5ribu sebulan. stoppett okieee. 

nak cite pasal tidow ke hape budak neh ? mereng ke ? masuk air ke ? demmm !!
fine fine. aku start bercerita.
on krismas harituh yang jatuhnya pada 25 disember 2011, aku dan satu family pergi berjimba. haha. taktahan, nak jugak jimba jimba. 
tak jauh dan tak dekat sangat. sedang sedang laaa.
-bukit merah lake town-
malas laa nak story panjang-panjang. takde idea yang beras laa. eh, bernas.
hmm. spm dulu BM dapat 5c. mmg fail nak tulis cerita panjang-panjang. 
so, tengok gambar jelaa. 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

makan dulu sebelum main air. lets jommmm !!



lauk lauk mak memang awesome gilaaa !!




here we go !!!!!!!!!






wajib ada sebelum pulang. yeyeahh!!


aku macam mak orang ? lantak kannn. HAHA.


kegembiraan yang sukar digambarkan. 
say cheese and click !! 

okbye. sampai jumpa. ;D





No comments:

Post a Comment