Saturday, October 1, 2011

-c.i.n.t.a-

assalamualaikum dan selamat malam hari sabtu ! =='




cinta ? ada apa dengan CINTA.
kadang kadang certain persons boleh alpa ketika bersama CINTA.
sesetengah manusia boleh angau dengan CINTA.
kawan berpecah belah oleh kerana CINTA.
kehidupan tak keruan dek kerana CINTA.
lelaki dan perempuan dipertemukan dengan CINTA
 dengan CINTA juga seseorang sanggup bunuh diri.
dek kerana CINTA mereka jadi gila, kurang siuman.
semuanya kerana CINTA.

CINTA kepada Allah s.w.t
CINTA kepada mak & abah, ibu dan ayah, mama & papa, abuya & umie 
dan sewaktu dengan nya.
CINTA kepada adik - beradik.
CINTA kepada kawan - kawan, sahabat handai serta saudara mara.
CINTA kepada sesama umat Islam.

saya yakin, setiap manusia mempunyai ceritera cinta yang berbeza.
begitu juga saya. 
mungkin saya kejam terhadap cinta saya. 
saya mengkhianati someone yang sangat saya cintai.
tetapi orang yang saya cinta telah menjadi milik orang.

saya sentiasa berdoa agar saya dipertemukan dengan CINTA.
CINTA saya tetap utuh pada dia even dah lama terkubur.


sekian, wassalam.





p/s : cinta terlalu sinonim dengan kale merah. so, paham-paham ajelaa okayy.

No comments:

Post a Comment